var ml_account = ml('accounts', '2034694', 'y6p2v9t0n2', 'load');

13 Google Chrome extenties die je leven een stuk makkelijker maken + Marketing nieuws

13 verbluffende Google Chrome-extensies die uw marketing verbeteren

 

Online marketing nieuws+ handige Google Chrome plug-ins Hipmarketing Online marketing

 

Heb je ooit de uitdrukking gehoord “een vakman is maar zo goed als zijn gereedschap?”

Ongeacht wat uw mening is over de feitelijke geldigheid van die zin, het valt niet te ontkennen dat we instrumenten nodig hebben om ons werk te doen.

Of het nu gaat om krachtige analytische mogelijkheden of eenvoudige methoden die uw tijd optimaliseren, uw gereedschappen maken of breken vaak uw vermogen om een ​​goede marketeer te zijn.

Daarom deel ik graag online tools  die bedrijven helpen hun doelen te bereiken.

En zo nu en dan komen er nieuwe tools onder mijn aandacht die volgens mij het delen waard zijn.

Dit is zo’n moment.

Ik wil enkele van de beste extensies delen die u aan uw Chrome-webbrowser kunt toevoegen.

Met deze hulpmiddelen kunt u zich concentreren, nieuwe klanten vinden en weloverwogen beslissingen nemen over uw marketingstrategieën.

Allemaal hebben ze me op verschillende momenten goed gediend en ik denk dat jij ze ook leuk zult vinden.

Maar eerst wil ik redeneren waarom u Google Chrome in de eerste plaats zou moeten gebruiken.

De zaak voor Chrome

Ik weet dat er veel browsers zijn.

Om er maar een paar te noemen: Safari, Mozilla Firefox en Microsoft Edge.

Welke u ook gebruikt, ik raad u ten zeerste aan Google Chrome nader te bekijken.

Waarom? Omdat het door velen wordt beschouwd als de beste browser die beschikbaar is , en terecht.

Zoals de meeste andere browsers, is het gratis te gebruiken.

Maar het is ook opvallend snel, kan worden geïntegreerd met elke smartphone, bevat uw e-mail, analyses en nog veel meer op één plaats.

En wat nog belangrijker is voor onze doeleinden, hiermee kunt u zoveel extensies downloaden als nuttig voor u zijn.

Pak het echter niet alleen op mijn woord.

Studies hebben aangetoond dat dit veruit de meest gebruikte  browser is.

chroom gebruik

Gaan met de menigte is niet altijd het beste idee, maar een gat van 43% in gebruik zou op zijn minst je hoofd moeten doen in dit geval.

Op zijn minst raad ik aan het uit te proberen.

Maar laten we meer praten over extensies. Daar zijn we toch voor.

Extensies zijn eenvoudige hulpmiddelen die zijn ontworpen om de functionaliteit van uw browser te vergroten terwijl u deze gebruikt.

De populaire extensie HTTPS Everywhere verandert onbeveiligde HTTP-sites bijvoorbeeld automatisch in gecodeerde HTTPS-sites wanneer deze is geïnstalleerd.

Dat betekent dat uw browsen en informatie veiliger zijn zonder dat u er zelfs maar aan hoeft te denken.

En uitbreidingen zijn ook ongelooflijk eenvoudig te installeren.

Het enige dat u hoeft te doen, is naar de Chrome Web Store gaan  en de gewenste extensie vinden.

op te slaan

Er zijn duizenden om uit te kiezen en elk belooft een unieke en behulpzame ervaring.

Natuurlijk, hoeveel je gebruikt is helemaal aan jou.

Zodra u de juiste extensie heeft gevonden, hoeft u alleen maar erop te klikken en toe te voegen aan uw Chrome-browser.

Voeg extensie toe

Al met al is het proces verbijsterend eenvoudig, wat een van de redenen is waarom ik zo veel van Chrome houd.

En maak je geen zorgen over het testen van een extensie die je misschien niet leuk vindt, want je kunt ze ook gemakkelijk uit je browser verwijderen.

Klik met de linkermuisknop op het pictogram voor de extensie en selecteer ‘Verwijderen uit Chrome’.

verwijderen

Dus alles in aanmerking genomen, heb je niets te verliezen bij het uitproberen van deze tools die ik ga delen.

En ik denk dat je er een kunt vinden die je kan helpen een betere marketeer te zijn.

Om u te laten beginnen, wil ik u een hulpmiddel geven dat u kan helpen een betere schrijver te worden in elk facet van uw leven.

Instrument # 1: Grammaticaal

Grammatica  is een hulpmiddel dat is ontworpen om je te helpen bij het bewerken en verbeteren van je schrijven zonder het toegevoegde huiswerk dat je op de middelbare school hebt gehad.

Deze tool controleert automatisch elk aspect van uw schrijven, inclusief grammatica, spelling en andere veelvoorkomende problemen.

Hun normale platform vereist dat je je woorden schrijft of kopieert / plakt in hun eigen editor.

Vervolgens krijgt u advies over elementen die u kunt wijzigen.

Maar de extensie voor Chrome fungeert als een langere arm en bereikt een aantal van de sites die u dagelijks gebruikt en geeft u meteen advies binnen uw e-mail- of blogpost terwijl u het schrijft.

Hier is een kort overzicht van hoe hun extensie werkt:

Zou je niet een extra paar ogen willen hebben voor die zeer belangrijke e-mail die je gaat verzenden naar een klant?

Het is echt een goed idee. Als je fouten kunt verminderen die van invloed kunnen zijn op je reputatie, moet je absoluut grammaticaal kijken.

Dus de waarde is hier vrij duidelijk, maar hoe zit het met de functionaliteit?

Toen ik hun extensie downloadde, besloot ik het uit te testen in Gmail.

gramarly

Net zoals hun beloofde advertenties, creëerde mijn doelbewust geplaatste fout een rode melding die me waarschuwde om niet op verzenden te drukken.

Om er zeker van te zijn dat niets anders fout was, heb ik ook gemerkt dat u de tool kunt uitbreiden binnen elke pagina die u gebruikt.

Toen ik dat deed, merkte ik dat Grammarly een ander deel van mijn zin had gemarkeerd.

gramarly 2

De toegevoegde vlag was voor een ‘onduidelijk antecedent’, wat betekent dat mijn publiek misschien niet weet waarnaar het woord ‘dit’ verwijst.

Ze zorgden ook voor een snelle correctie voor mijn flagrante spelfout.

Ik was in staat om beide fouten snel te corrigeren en vervolgens was mijn voorbeeld “e-mail” klaar om te verzenden.

En hoewel dit een paar extra seconden duurde, vind ik het leuk dat ik berichten of sociale berichten kan versturen die aantoonbaar foutloos zijn.

De toepassingen voor deze tool zijn onbeperkt voor marketeers, dus ga het eens bekijken.

Tool # 2: Hashtest

Ik heb eerder gezegd dat je hashtags niet altijd hoeft te gebruiken.

Er zijn echter nog steeds momenten waarop een hashtag nodig is.

Op Instagram helpen hashtags gebruikers meer foto’s te zien waarin ze mogelijk geïnteresseerd zijn.

Dus in de gevallen waarin u hashtags nodig heeft, raad ik u aan ervoor te zorgen dat degene die u gebruikt waarde gaan bieden.

Dat is waar Hashtest  binnenkomt.

Deze tool test automatisch de kwaliteit van de hashtags die u in realtime overweegt.

Dus wanneer u op het punt staat een bericht te maken en te delen, is dit een geweldig hulpmiddel om te zien welke hashtags het beste presteren.

hashtest

Omdat het handig in de bovenhoek van uw scherm zit, is het eenvoudig te gebruiken.

U kunt zelfs uw beste resultaten naar uw klembord kopiëren, wat betekent dat het hele proces slechts enkele secties hoeft te duren.

Ik vind het ook heel leuk hoe ze uw resultaten in kleur coderen, zoals in dit voorbeeld:

hachee

Het is duidelijk dat in dit geval de #marketing-optie beter is op basis van hun schaal.

Dus hoewel u deze tool misschien niet vaak gebruikt, is het nog steeds een goede om rond te hebben wanneer u het nodig hebt.

Tool # 3: LinkedIn Sales Navigator 

LinkedIn is een geweldige manier om de verkoop voor B2B-spelers te stimuleren .

En het vinden van een manier om het nut van LinkedIn uit te breiden, maakt het alleen maar veel beter.

Dat is de reden waarom de LinkedIn Sales Navigator-  extensie heeft gesneden.

Wat het doet, is een gedetailleerde informatiebank voor je Gmail-contacten.

Hoewel dat niet veel klinkt, maakt het het voor jou eigenlijk makkelijker om berichten relevant te houden zonder terug te hoeven graven in je inbox gevuld met vijfduizend e-mails.

Alle informatie die je nodig hebt, wordt je in de zijbalk van je Gmail-account gegeven, ongeveer als volgt:

lisn lite

Dit profiel geeft een naam, bedrijf en zelfs links naar sociale media.

En nog nuttiger vindt u een korte lijst met ijsbrekers, zoals verbindingen die u deelt op LinkedIn of eventuele onderlinge groepen waarin u mogelijk betrokken bent.

Deze informatie kan u helpen uw boodschap op uw doel af te stemmen en uw kansen om een ​​waardevol gesprek te beginnen vergroten.

Wat meer is, dit is slechts de Lite-versie van de extensie.

Een upgrade naar de premium-service biedt meer aangepaste functies, zoals netwerken en leads die direct worden opgeslagen in uw Gmail.

li sn premium

Dus als u LinkedIn Sales Navigator gebruikt, raad ik u aan om deze tool uit te checken.

Je kunt op zijn minst je berichten op schema houden en een goed gesprek stimuleren.

En als je echt van de functionaliteit houdt, kun je meer krijgen door te upgraden.

Aan het einde van de dag bent u een betere marketeer en een sterkere troef voor uw team.

Tool # 4: SEMRush

SEMRush is een nuttig hulpmiddel voor alle marketeers om naar te kijken.

Het volledige platform is ontworpen om u een snel overzicht te geven van het zoekverkeer en de prestaties van uw site op Google.

Hier is een voorbeeld van enkele informatie die ze te bieden hebben:

SEMRush

U kunt organisch zoeken, betaald zoeken, backlinks en tal van andere nuttige informatie over uw site bekijken.

En de uitbreidingen voegen alleen extra functionaliteit toe aan deze al bruikbare tool.

In feite krijg je hier eigenlijk een twee-tegen-één deal.

Omdat er twee extensies zijn die u kunt gebruiken om snel informatie op uw site of die van een concurrent te krijgen.

De eerste heet SEMRush Page Rank , en het is vrij eenvoudig.

semrush 1

Het is slechts een klein knopje aan de bovenkant van uw scherm.

Maar de echte waarde zit in het aantal dat wordt weergegeven.

Dat nummer, dat eruitziet als een normale melding, vertelt eigenlijk hoe hoog de pagina gerangschikt is volgens de algoritmen van SEMRush.

Dat betekent dat in plaats van SEMRush te openen, de URL in te typen en vervolgens die info zelf te vinden, u snel een overzicht krijgt van de autoriteit en de status van de pagina.

Het bespaart u tijd en geeft u nuttige informatie in één oogopslag.

Maar net zoals ik beloofde, is dat niet alles voor SEMRush.

U kunt ook de  tool Open in SEMRush gebruiken om snel een volledig overzicht van de pagina weer te geven.

naamloos

Nogmaals, SEMRush bespaart u de noodzaak om hun applicatie te openen en voert handmatig een specifieke URL in.

Binnen enkele seconden ontvangt u alle benodigde gegevens, zodat u overzichtelijk en overzichtelijk blijft.

Als je SEMRush gebruikt, neem dan een scheurtje in deze extensies. Je zult je afvragen hoe je ooit zonder bent geweest.

Tool # 5: Boemerang

Niet te verwarren met de populaire video looping-app, Boomerang  is een extensie waarmee je de stroom van je e-mails kunt beheren.

Om precies te zijn, helpt het je om je e-mails te timen, zodat je publiek je waarschijnlijk zo zal zien en erop zal reageren zoals jij dat wilt.

Hier is een blik op alle leuke dingen die het kan doen:

Over het algemeen denk ik dat er veel functionaliteit in deze app is die het de aandacht van iedereen waard maakt.

Ik hou bijvoorbeeld erg van het vermogen om mijn e-mails te plannen.

image3

Omdat marketeers e-mails hebben verstuurd, proberen ze ook de beste tijd te vinden om ze te verzenden .

Maar zonder de mogelijkheid om een ​​e-mail te plannen, is het op het juiste moment verzenden van e-mails vaak moeilijk gebleken.

Stel dat je bijvoorbeeld maandag bovenaan in iemands inbox wilt staan.

Normaal gesproken zou je om 5 uur ‘s ochtends wakker moeten worden om ervoor te zorgen dat je e-mail op het juiste moment werd geschreven en verzonden.

Maar met Boomerang kun je op je wekker snoozen met de wetenschap dat je e-mail op tijd wordt verzonden.

En dat is slechts een eenvoudige toepassing van die functie.

Hoe u het gebruikt, is aan uw behoeften en uw verbeeldingskracht.

Maar er is nog een andere functie van Boomerang die opvalt: het vermogen om te zien hoe gemakkelijk het is om op uw e-mail te reageren.

image22

Dit is echt een innovatief idee voor iedereen die veel e-mails verzendt, omdat deze rechtstreeks verband houden met uw winstgevendheid.

Als u voortdurend e-mails verzendt die moeilijk te lezen zijn en waarop u reageert, zult u geen erg goede resultaten zien.

Maar als Boomerang uw berichten controleert, kunt u de kans vergroten dat u daadwerkelijk een antwoord ontvangt.

En nogmaals, het beste deel is dat dit proces volledig passief is. De extensie doet al het werk voor u.

Tool # 6: Oktopost

Voor de sociale media geeks van de wereld, wil ik je voorstellen aan Oktopost .

Hoewel het specifiek gericht is op B2B social media management, zijn de applicaties echt beschikbaar voor iedereen die een sociale media-account voor bedrijven gebruikt.

En de extensie  draagt ​​alleen maar bij tot de waarde van wat Oktopost te bieden heeft, omdat u hiermee artikelen en berichten rechtstreeks vanuit uw browser kunt delen.

Het resultaat is dat u een op maat gemaakte tool hebt voor inspanningen op het gebied van curatie en dat uw sociale berichten relevant blijven.

En het is heel gemakkelijk te gebruiken. Het enige wat u hoeft te doen, is op het tabblad van de extensie klikken wanneer u op de pagina bent die u wilt delen:

oktopost

U ziet een vervolgkeuzemenu met een kort voorbeeld van hoe uw bericht eruitziet wanneer u deze deelt.

Vanaf daar hoeft u alleen maar uw bijschrift in te typen en vervolgens te plaatsen.

Niet meer klikken door tabbladen om alles recht te houden.

Makkelijk.

Hulpprogramma # 7: BuzzSumo

BuzzSumo  is nog zo’n tool die elke marketeer moet kennen en waar hij van houdt.

De site zelf geeft u een gedetailleerd overzicht van hoe stukjes inhoud presteren voor een specifiek onderwerp of een bepaalde branche.

En met de extensie kunt u precies hetzelfde doen  met slechts een paar klikken.

buzzsumo

Zoals u in de bovenstaande afbeelding kunt zien, kunt u met de extensie van BuzzSumo informatie krijgen over elke pagina die u bezoekt.

Stel dat u een blogbericht bekijkt dat uw concurrent zojuist heeft gedeeld.

Als u deze tool gebruikt, hoeft u alleen maar de extensie te openen om te zien wat hij te zeggen heeft.

U krijgt informatie over de betrokkenheid van sociale media, unieke paginaweergaves en andere items, zoals shares of backlinks.

Dit helpt u om uw contentstrategie in realtime en probleemloos te targeten.

Dus als u op zoek bent naar een snelle manier om een ​​voorsprong te krijgen, is dit de Chrome-extensie voor u.

Hulpprogramma # 8: LinkClump

Als je op mij lijkt, doe je waarschijnlijk dagelijks veel onderzoek naar onderwerpen.

En veel onderzoek betekent veel open tabbladen, wat een zegen of een vloek kan zijn.

In het geval van LinkClump is het absoluut een zegen.

Omdat het snel veel links opent wanneer je een beetje onderzoek probeert te doen.

Dat betekent minder klikken tussen pagina’s of tabs en meer lezen van uw inhoud.

Het is ook vrij gemakkelijk te gebruiken. Het enige wat u hoeft te doen is het te installeren, z ingedrukt te houden en vervolgens te klikken en te slepen.

linkclump

Zoals u kunt zien, markeert de tool alle pagina’s die u selecteert.

Wanneer u vervolgens uw muisknop loslaat, worden alle pagina’s in de juiste volgorde geopend.

Het enige dat u nu hoeft te doen, is door elk van hen te bladeren om te zien wat u kunt vinden.

Het is een eenvoudige hack, maar het vinden van een manier om tijd te besparen tijdens het onderzoek is altijd goed.

Gereedschap # 9: voering

Niet om hier op te blijven hameren, maar ik houd van onderzoek.

En als u zoveel onderzoek naar uw inhoud doet  als u zou moeten, kan het overweldigend worden zonder een manier om relevante informatie te ordenen en snel terug te roepen.

Gelukkig  bestaat Liner om u  tijdens het onderzoeken snel te laten oplichten uit blogposts of webpagina’s .

Op die manier kun je de inhoud lezen en markeren die je leuk vindt, en dan snel opnieuw bewerken wat je vindt om nog beter te zijn dan toen je het vond.

Dit is hoe het werkt:

Omdat het je hoogtepunten zo gemakkelijk bijhoudt en een lopende catalogus bijhoudt, is het makkelijker dan ooit om niet verdwaald te raken in de rommel.

Om de markeerstiftmodus te activeren, drukt u gewoon op de “` ~ “- knop en gaat u naar de stad.

in gebruik

Hopelijk helpt dit je om je taak bij te houden en je inhoudsbronnen overzichtelijk te houden.

Op zijn minst is het altijd goed om een ​​visuele herinnering te hebben aan tips of trucs die opvalden.

Tool # 10: Save to Pocket

Heb je ooit momenten dat je een perfect stuk leest, maar heb je niet echt een reden om het te delen?

Ik weet dat ik het doe.

Wanneer dat gebeurt, gebruik ik graag de  extensie Opslaan naar Pocket .

Hiermee kunt u snel artikelen opslaan waarnaar u later wilt terugkeren en naar een later project verwijzen.

Of, als u een beheerder van sociale media bent, kunt u op een later moment iets opslaan om te beheren.

En zoals deze video illustreert, kunt u elke pagina opslaan om welke reden dan ook.

Maak je ook geen zorgen om te ongeorganiseerd te raken, want met de extensie kun je op categorie besparen.

Dus als u de extensie zowel persoonlijk als professioneel gebruikt, hoeft u geen tientallen opgeslagen links te doorzoeken om te vinden wat u zoekt.

Op die manier kun je nooit verdwalen.

En u kunt ook andere aanbevolen artikelen bekijken op basis van het onderwerp dat u heeft opgeslagen:

opslaan in zak

Dat maakt dit niet alleen tot een goed organiserend hulpmiddel, maar ook tot een fatsoenlijke onderzoekstool als je in de maling bent.

Hoe je het ook gebruikt, Save to Pocket is een geweldige manier om nuttige stukken op een laag pitje te houden.

Tool # 11: Push door Zapier

De Push by Zapier-  extensie is een van de uitbreidingen die ik graag aanbeveel aan marketeers die veel tools gebruiken voor de projecten die ze uitvoeren.

Het is gewoon zo goed.

Het is een workflow-tool waarmee je een aantal apps die je gebruikt op een normale basis kunt integreren.

3bf7b718a06ed1055ffd22d82e400895

Maar wanneer u het gaat gebruiken, zult u merken dat het zoveel meer is dan dat.

De reden dat ik dat zeg, is omdat het je toestaat om een ​​”push” in te stellen voor zowat elke taak.

Als u bijvoorbeeld de Pomodoro-techniek gebruikt voor intensief werk afgewisseld met korte pauzes, kunt u Push instellen om uw regime te houden.

U kunt de extensie ook gebruiken om al uw tools te integreren en ze samen te laten werken.

Stel dat je een reguliere post wilt maken in de Slack-chat van je bedrijf.

Het enige dat u hoeft te doen, is een push instellen en u kunt de extensie gebruiken om uw bericht te maken, zelfs als u zich momenteel niet in Slack bevindt.

En Push by Zapier bespaart elke push die je ooit creëert:

duwt

Als je moet activeren, deactiveren of bewerken, ga dan gewoon naar je Zapier-account en bekijk ze.

De flexibiliteit en vindingrijkheid van deze tool maken het tot een must voor drukke marketeers.

U kunt tijd besparen en op het goede spoor blijven door een regelmatig schema met pushes te maken waarmee u door kunt gaan.

Tool # 12: Evernote Web Clipper

Een van de meest frustrerende delen van het bladeren is het vinden van een echt nuttige afbeelding of grafiek, maar niet in staat om gemakkelijk een schermopname te maken.

Dus als u op zoek bent naar een tool die u daarbij helpt, bekijk dan de Evernote Web Clipper .

Wanneer u deze extensie installeert, hoeft u alleen nog maar een prachtige schermafbeelding te maken en deze te laten werken.

Skitch

Bovendien kunt u eenvoudige bewerkingen uitvoeren, zoals hoogtepunten, pijlen of highlight-vakken, zodat uw publiek kan zien wat u wilt.

En zoals je kunt zien in de bovenstaande afbeelding, komen de pijlen overeen met de stijl die ik gebruik.

Dat komt omdat ik deze tool op een regelmatige basis gebruik.

Hier is een diepere kijk op wat de tool daadwerkelijk kan doen:

Door hele pagina’s op te slaan met een klik op de knop, hoef je nooit meer te struikelen met een andere tool voor het vastleggen van schermen.

Met slechts een paar eenvoudige stappen kunt u schone, krachtige beelden voor uw eigen inhoud maken.

Tool # 13: Extensiesbeheer met één klik

Als je dit tot nu toe hebt gehaald, vraag je je waarschijnlijk af hoeveel extensies je scherm zullen verstoppen.

Welnu, met de One Click Extensions Manager , is het antwoord geen antwoord.

Omdat u een werkbalk kunt nemen die er als volgt uitziet:

extensies

Of laat het er zo uitzien:

uitbreidingsmanager

Het resultaat is dat u een schone browser hebt waarmee u snel alle nieuwe extensies kunt vinden en schakelen die u gebruikt.

Dus maak je geen zorgen over het creëren van meer rommel in je poging om een ​​betere marketeer te worden.

Reinig de resultaten met deze laatste extensie.

Conclusie

Hopelijk heb je inmiddels tenminste één Chrome-extensie gevonden waarmee je een betere marketeer kunt worden.

Op zijn minst denk ik dat u het ermee eens zult zijn dat Google Chrome een redelijk handige manier is om op internet te surfen en er het beste van te maken.

Of je nu probeert om een ​​taak bij te houden, onderzoek te doen of een bericht simpelweg te verfijnen, er zijn tientallen opties om je te helpen slagen.

Ik heb slechts 13 extensies in dit bericht genoemd, maar ik kan je verzekeren dat er nog veel meer zijn.

Het enige dat u hoeft te doen, is degene vinden die voor u werken en hen vervolgens helpen om uw werk een beetje beter te doen.

Omdat ik met de juiste tools denk dat we allemaal beter kunnen zijn in ons vak.

Wat zijn je favoriete Chrome-extensies voor marketing?

Social media inzetten voor jouw bedrijf? vraag naar de mogelijkheden bij hipmarketing.

Facebook Q1 Inkomstencall meldt sterke cijfers, hoge verwachtingen ondanks terugslag gegevensprivacy

 

HetsSchandaal over de privacy van Facebook heeft het nieuws de afgelopen maanden gedomineerd. Vandaag rapporteert het bedrijf iets waar het waarschijnlijk meer enthousiast over is.

Tijdens de Q1-winstaanroep van vandaag meldde de reus van Silicon Valley sterke cijfers voor Q1 2018, met een totale omzet van $ 11,97 miljard en 1,45 miljard dagelijkse actieve gebruikers . Beide cijfers overtreffen de schattingen van Wall Street en de langzamere groei van Facebook in het vierde kwartaal van 2017.

Positieve cijfers ondanks negatieve pers

Zo’n positief inkomstenrapport zou in eerste instantie een beetje een verrassing kunnen zijn, na de onthulling dat 87 miljoen Facebook-gebruikers hun gegevens verkeerd hadden gebruikt door data-analysebedrijf Cambridge Analytica – en Facebook-directeur Mark Zuckerberg’s volgende hoorzitting voor het Congres eerder dit maand.

Maar deze gebeurtenissen, hoewel aanzienlijk, kwamen laat in de openingskwart van 2018 en hadden waarschijnlijk weinig invloed op de Q1-gegevens die Facebook vandaag ziet.

Niettemin aarzelde het managementteam van Facebook niet om het onderwerp van gegevensprivacy tijdens de live Q1-inkomstenoproep vanmiddag aan te pakken.

“We hebben de verantwoordelijkheid om onze gemeenschap veilig te houden”, zei Zuckerberg bij het begin van het inkomstenrapport en herhaalde zijn openingsopmerkingen aan het Congres tijdens zijn hoorzitting. Chief Operating Officer van Facebook Sheryl Sandberg heeft dit gevoel later in de oproep uitgebreid en zei dat mensen hun advertentie-ervaring tijdens het gebruik van Facebook in de hand moeten kunnen houden.

“Tegelijkertijd,” vervolgde Zuckerberg, “hebben we ook een verantwoordelijkheid om vooruitgang te blijven boeken.” Daartoe was de term die herhaaldelijk naar voren kwam tijdens de oproep ‘ zinvolle interacties’ .

“Dit kwartaal zijn we overgestapt van passieve consumptie naar zinvolle interactie”, zei Zuckerberg.

De executive ging vooraf aan het financieel rapport van Facebook CFO David Wehner met gegevens over de nieuwe tools en trends die volgens het bedrijf het toekomstige gebruik van het Facebook-platform zullen bevorderen.

Hoewel 200 miljoen gebruikers deel uitmaken van “zinvolle” Facebook-groepen die gebruikers verbinden met gemeenschappelijke interesses, zei Zuckerberg, verwacht hij in de nabije toekomst het aantal groepsgebruikers te verdubbelen. Hoewel er elke dag 100 miljard berichten tussen WhatsApp en Facebook Messenger worden verzonden, gebruiken 3 miljard WhatsApp Business nu om te communiceren en samen te werken met collega’s.

Financiële winst in het buitenland en in mobiel

In navolging van het optimisme van de CEO van Facebook, raakte de CFO betrokken bij tal van verhogingen binnen het bedrijf.

Bevat de bijna $ 12 miljard aan totale omzet in het eerste kwartaal, zei Wehner, zag Facebook een winststijging van $ 536 miljoen buiten de VS, van wat hij omschreef als ‘internationale wind in de rug’.

Deze wereldwijde winst zal waarschijnlijk de aandacht trekken van Europese adverteerders die zich zorgen maken over wat de komende Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) zou kunnen betekenen voor de waarde van adverteren op het Facebook-platform. (Meer over de GDPR in slechts een minuut.)

Wehner meldde ook dat de nettowinst is omgerekend naar $ 169 per aandeel en dat het bedrijf in Q1 2018 48% meer mensen heeft aangenomen dan in het vierde kwartaal van 2017.

Een ander bijzonder intrigerend figuur is de mobiele advertentie-inkomsten van Facebook, die met 16% zijn gestegen ten opzichte van vorig jaar tot $ 10,7 miljard. Samen met de 1,45 miljard gebruikers van het bedrijf valt nog te bezien of deze gegevens een veelbelovend jaar vooruit dan wel een hoge hoogte aangeven om in Q2 te vallen.

Vragen rondom de AVG

Het managementteam van Facebook nam een ​​aantal vragen op basis van hun inkomstenrapport. Een daarvan was als het bedrijf een verandering in gebruikersgedrag of tijd op de site zag.

Wehner had geen specifieke updates over hoe lang gebruikers op Facebook doorbrengen, eraan toevoegend dat “we Facebook niet optimaliseren op basis van bestede tijd” op het platform. Hij noemde echter de openingscommentaar van Zuckerberg dat zij meer zinvolle interacties observeren die plaatsvinden op de instrumenten van Facebook – met name een toename van ‘bepaalde soorten delen’ en ‘dalingen in de meer passieve weergave van video-inhoud’.

Het onderwerp dat de vragen van luisteraars domineerde, was echter de GDPR – die op 25 mei van kracht werd in heel Europa. Meerdere mensen van grote bedrijven deden mee aan de Q1-inkomstenbezoek om te vragen of de GDPR de mening van adverteerders heeft of zal veranderen (of, misschien, trouw aan) Facebook.

De leidinggevenden van Facebook hebben vandaag duidelijk gemaakt dat het bedrijf begonnen is om de GDPR-controles op hun Europese markt uit te rollen. Maar volgens Wehner is het nog te vroeg om uit te maken hoe adverteerders zullen reageren – en is de reactie van een willekeurige marketeer ook niet de meest legitieme maatstaf voor de waarde van Facebook als een adverend product.

“GDPR is van invloed op de gehele online advertentie-industrie,” zei Wehner, en legde uit dat relatieve prestaties van Facebook-advertenties veel belangrijker zijn dan de advertentie-inkomsten van een Facebook-bedrijfspagina.

Wat Facebook kan voorzien, zoals vermeld door Zuckerberg en Sandberg, is de manier waarop marketeers hun inspanningen zullen heroriënteren terwijl ze op het Facebook-platform blijven.

“Messaging kan een meer transactioneel medium zijn dan feeds [van Facebook Business Pages],” zei Zuckerberg, wat suggereert dat chatbots en soortgelijke opkomende technologieën adverteerders in staat zullen stellen om doorlopende klantenservice te bieden via tools zoals Facebook Messenger en WhatsApp.

Terugkijkend op het kwartaal, ziet Facebook een aantal “aardige experimenten” met de dingen die adverteerders effectiever maken, aldus Sandberg. Q1 leverde indrukwekkende statistieken op, maar de Q2-inkomsten van Facebook in juli zullen laten zien hoe veerkrachtig het bedrijf echt is voor de onsmakelijke media-aandacht die het eerder dit jaar opeiste.

 

Hoe schrijf je de perfecte headline.

clickbait-headlines

Niel Patel heef een mooi stuk geschreven over de perfecte headline

enjoi!

 

SEO-kop.

Clickbait-kop.

Welke wint? Als je het mij vraagt, hoef je niet te kiezen.

De strijd tussen SEO en clickbait-koppen is veel te lang doorgegaan.

Als je optimaliseert voor zowel mensen als zoekmachines – waarvan we weten dat het werkt in body-content – kun je niet verliezen.

Google heeft één doel: tevreden zijn gebruikersbasis.

Als mensen tevreden zijn met de inhoud van de SERP’s, genereert de zoekmachine meer advertentie-inkomsten en meer verkeer.

Evenzo klikken mensen op inhoud omdat ze worden verleid door de kop.

Als uw kop strikt voor zoekmachines is geschreven, negeren uw potentiële klanten deze mogelijk volledig.

Dat is slecht voor iedereen.

Dus hoe huw je de headlines van SEO en clickbait? Wat maakt een goede kop – zowel voor zoekers als voor zoekmachines?

Voordat we deze vragen beantwoorden, moeten we echter uitzoeken hoe mensen en zoekmachines de inhoud evalueren.

Zoekintentie en Google-ranglijsten

Je weet hoe ik me voel over SEO.

Het is essentieel voor uw website als u de inhoud die u maakt wilt classificeren.

Dat betekent echter niet dat u uw publiek kunt negeren ten gunste van zoekmachines.

Dat is alsof je mensen door de deuren van je restaurant haalt en slecht voedsel serveert.

We weten van Google zelf dat de zoekintentie  een van de belangrijkste factoren is bij het rangschikken van specifieke soorten inhoud.

Wanneer mensen naar een bepaalde zin zoeken, wil Google hun doelen weten.

2018 04 20 18 51 35 Sleutelwoordstrategie Een gebruikersgerichte benadering van onderzoek naar zoekwoorden

Willen ze verschillende producten vergelijken? Willen ze weten hoe ze een bepaald bedrijf kunnen vinden? Kunnen ze vandaag klaar zijn om een ​​product te kopen?

Hieruit kunnen we vaststellen dat Google en zoekers dezelfde dingen zoeken.

Ze willen weten of uw inhoud de zoeker zal helpen te vinden waarnaar hij op zoek is.

  • Informatieve intentie  betekent dat de gebruiker iets nieuws wil leren.
  • Navigatie-opzet  suggereert dat de gebruiker een lokaal bedrijf wil bezoeken.
  • Transactionele intentie  toont een verlangen om te kopen.

Er is ook nog één type zoekintentie: vergelijkingsdoel.

We weten dat vergelijken met winkelen  enorm populair is geworden.

2018 04 22 14 39 29 Vergelijking Winkelen eCommerce Infographic

Vergelijkingsintentie  betekent dat de zoeker één of meer vergelijkbare producten wil vergelijken.

Wat heeft zoekactie te maken met het schrijven van SEO-geoptimaliseerde headlines met clickbait?

Als u in de gedachten van uw zoekers kunt komen en kunt uitvinden wat ze willen leren, kunt u met betere krantenkoppen reageren – om nog te zwijgen van betere inhoud.

Gelukkig hoeven clickbait en SEO niet in een krantenkopoorlog te komen.

Laten we verschillende manieren bekijken om beide te verenigen voor maximale groei.

Haal het sleutelwoord in uw titel

Voer een oude zoekopdracht op Google uit.

Voor dit voorbeeld ga ik met mijn standby: ‘contentmarketing’.

Als u door de resultaten bladert, ziet u één patroon consistent blijven. De koppen (of titels) hebben allemaal het trefwoord ‘contentmarketing’.

2018 04 20 18 55 22 contentmarketing Google Zoeken

Dat is behoorlijk veelzeggend, toch?

Het is duidelijk dat Google inhoud wil presenteren die duidelijk direct gerelateerd is aan het zoekwoord of de zoekterm.

U moet uw zoekwoord in de titel bewerken – bij voorkeur helemaal aan het begin.

Maar hoe zit het met de ietwat onzinnige zoekopdrachten die we dagelijks uitvoeren? Als ik bijvoorbeeld een loodgieter moet inhuren, typ ik ‘loodgieter Seattle’ in Google.

2018 04 20 18 57 20 loodgieter seattle Google Search

Google is een stuk slimmer dan tien jaar geleden. Het begrijpt contextuele zoekopdrachten.

De resultaten die u hierboven ziet, hebben verwante zoekwoorden in de krantenkoppen, zoals ‘Seattle sanitair’, ‘Seattle loodgieters’ en ‘Sanitair in Seattle’.

Men heeft “Plumber Seattle”, maar dat is niet nodig.

Wanneer u een primair sleutelwoord tegenkomt dat niet grammaticaal of logistiek zinvol is, kunt u een stopwoord (zoals a, the, by of in) toevoegen om ervoor te zorgen dat dit klopt.

Als ik bijvoorbeeld wilde rangschikken voor het zoekwoord ‘loodgieter Seattle’, zou ik waarschijnlijk de uitdrukking ‘loodgieter in Seattle’ in de kop invoegen.

Het stopwoord “in” zal geen verschil maken in termen van SEO.

Maak iets schokkends, ongelofelijk of geweldig

Het is ongelooflijk  voor mij hoe het toevoegen of wijzigen van één woord in een kop het op zijn kop kan zetten.

Je gaat van saaie, SEO-geoptimaliseerde kop naar instant clickbait.

Een optie is om woorden als ‘schokkend’, ‘ongelooflijk’ of ‘geweldig’ toe te voegen aan de kop.

Maar hier is het probleem:

Wat je in het artikel onthult, moet eigenlijk schokkend, ongelooflijk of verbluffend zijn.

Je ziet deze woorden de  hele tijd op de website BuzzFeed .

2018 04 20 19 05 44 10 Ongelofelijke feiten over derdewereldlanden

Mis deze clickbait-truc niet. Gebruik het alleen wanneer u een back-up van uw claims kunt maken.

Ik heb het zelf wel eens gebruikt, bijvoorbeeld voor mijn artikel over het schrijven van betere artikelen .

2018 04 20 19 07 48 Verbazingwekkende artikelen maken, zelfs als u naar schrijven zuigt

Statistieken en relevante nieuwsverhalen kunnen vaak worden omgezet in artikelen met dit type clickbait-kop.

Voeg gekke hoge nummers toe

Iedereen is onder de indruk als je een enorm aantal kunt uitstappen.

Het kan betrekking hebben op geld, percentages of iets anders.

Ik kreeg heel veel betrokkenheid bij mijn artikel over advertentie-uitgaven voor YouTube .

2018 04 20 19 09 47 Waarom ik m 144000 besteed aan video in 2018 en waarom jij dat ook zou moeten doen

Ik heb zelfs twee soorten clickbait in deze kop gebruikt.

Ten eerste heb ik dat enorme aantal uitgeteld – $ 144.000. Ten tweede heb ik bewezen dat ik transparant kon zijn.

Als je niet bereid bent om naakt bloot te zijn aan je publiek – metaforisch gesproken natuurlijk – zul je moeite hebben om een ​​volgeling op te bouwen.

Mensen willen communiceren met mensen die het niet erg vinden om de details te delen.

Is mijn hele leven een open boek? Echt niet. Maar ik ben bereid om wat dingen daar te doen.

Maak controversiële claims

Controverse is niet altijd goed voor zaken.

Soms kan het u echter meer aandacht geven.

Je wilt geen controverse beginnen alleen maar om controversieel te zijn . Dat is gek.

Als je echter een mening hebt die in strijd is met de status-quo, ga je gang en deel je deze.

Onlangs deed ik dat heel erg op een  podcast die ik co-host .

2018 04 22 14 15 36 Blog

Dat is een vrij controversiële claim, toch?

Tijdens de podcast ondersteunen Eric en ik onze claim. We leggen uit waarom we het gevoel hebben dat marketeers hun claims vaak overdrijven.

Natuurlijk hebben we een opruiende verklaring gebruikt, maar dat is clickbait.

Het is ook een goede SEO.

Als je Google de titel geeft, staat onze podcast op nummer twee.

2018 04 22 14 19 25 marketeers vol stront Google Zoeken

Dat is bijna 500.000 resultaten.

Het is duidelijk dat u clickbait-titels kunt gebruiken zonder uw zoekresultatenrangschikking op te offeren.

Stel  een lijst samen van eenvoudige tricks

We weten dat listicles heel goed werken – niet alleen voor clickbait, maar ook voor SEO.

Een manier om ze op te vrolijken is om bijvoeglijke naamwoorden te gebruiken om de tips, trucs of dingen die je gaat noemen te beschrijven.

  • 5 simpele tricks om …
  • 10 gekke manieren om …
  • 8 foolproof strategieën voor …
  • 31 magische oplossingen voor …

Jij krijgt het punt. Voeg een aansprekend adjectief toe aan de kop van het lijstje om het nog meer clickbait-y te maken.

Een tijdje geleden schreef ik een artikel dat twee van de suggesties in dit bericht combineerde: het bijvoeglijk naamwoord toegevoegd aan de lijst en het gekke hoge getal .

2018 04 22 14 25 07 7 Bewezen strategieën om het verkeer van je blog te vergroten met 206

Vergelijk twee versies van deze kop:

  1. 7 bewezen strategieën om het verkeer van uw blog met 206% te vergroten
  2. 7 strategieën om het verkeer van je blog te vergroten

Welke vind je aantrekkelijker? De eerste, toch?

Dat komt omdat ik begon met een overtuigend bijvoeglijk naamwoord. “Bewezen strategieën” klinkt beter omdat het suggereert dat ik bewijs heb van mijn claim.

Ik heb die bewering gesteund met het gekke hoge nummer.

Nee, ik ga je niet alleen leren hoe je het verkeer van je blog kunt vergroten. Ik ga je laten zien hoe je het doet met maar liefst 206%.

Oude school-advertenties opnieuw bekijken

Als je “clickbait” een nieuwe strategie vindt die is ontstaan ​​door internet, heb je het mis. Het bestaat voor altijd.

In het verleden werden clickbait-achtige koppen gebruikt om mensen ertoe te brengen de pagina in een tijdschrift om te slaan of om een ​​product te kopen dat in de krant wordt geadverteerd.

Overweeg deze advertentie  uit het begin van de 20e eeuw.

2018 04 22 14 43 26 Werk op een dag op Ad by John Caples Veeg Archief Archief Marketing Copywri

Bekend voorkomen?

Het zou moeten. Hetzelfde kopformaat is gebruikt op duizenden blogposts om snel rijk-snel-schema’s te verkopen.

Het bestuderen van oude advertenties kan u helpen bij het formuleren van nieuwe clickbait-krantenkoppen voor de hedendaagse consument.

Korte kopjes rundvlees met teasers

We hebben allemaal de clickbait-krantenkoppen gezien die enige openbaring in het artikel oproepen.

Beschouw dit artikel van ViralSlot :

2018 04 22 14 54 27 15 Werkelijke dingen die mensen op een gênant late leeftijd hebben geleerd.  Nummer 13 Is Hila

Het is te lang voor een SEO-geoptimaliseerde kop, maar je krijgt de foto.

Dit wordt om drie redenen beschouwd als clickbait:

  1. Het gebruik van bijvoeglijke naamwoorden zoals “actueel” en “beschamend”
  2. Lijsten formaat
  3. Voorbeeldweergave voor “Nummer 13”

Waarom doet het derde voorbeeld er toe?

Omdat het mensen aanmoedigt om meer van uw inhoud te lezen. Ze weten dat er iets goeds op wacht staat op nummer 13, dus ze zullen op zijn minst tot dat moment gaan lezen.

En tegen de tijd dat ze al die tijd hebben geïnvesteerd, kunnen ze net zo goed afmaken.

Het is een ingenieuze strategie, maar alleen als nummer 13 echt ‘hilarisch’ is.

Als u een korte, SEO-geoptimaliseerde kop schrijft, kunt u deze omzetten in clickbait. Hier zijn een paar voorbeelden van de top van mijn hoofd:

  • 20 manieren om het verkeer te stimuleren met 206% (u mag # 18 niet missen)
  • 32 Tricks for Better Lead Gen (Probeer eerst # 30)
  • 7 eenvoudige strategieën voor een betere sociale betrokkenheid (# 7 kan niet verliezen)

Jij krijgt het punt. Het is als een filmtrailer – plaag wat het publiek moet winnen door te kijken (of, in dit geval, klikken).

Start (of eind) met “dit is waarom”

Mensen zijn vastberaden om zelfs in de kleinste dingen naar betekenis te zoeken.

Ze willen niet gewoon weten dat er  iets is gebeurd. Ze willen weten waarom .

Het toevoegen van “dit is waarom” ergens in uw voor SEO geoptimaliseerde kop kan het omzetten in effectieve clickbait.

Je hebt twee opties voor deze strategie.

De eerste is om te beginnen met de zin “Dit is waarom.”

2018 04 22 15 02 02 Nieuwe bericht toevoegen Neil Patel WordPress

Dat klinkt goed, toch?

Het heeft een leidende vraag om mensen te laten klikken, maar het bevat een populair zoekwoord.

Bij moderne SEO-best practices gaat het er echter om de belangrijkste woorden in de kop naar het begin te verplaatsen. Alles wat we nodig hebben, is een beetje chique herschikken.

2018 04 22 15 03 22 Nieuwe bericht toevoegen Neil Patel WordPress

Zie het verschil?

We hebben het volgende gewijzigd: “Dit is waarom u uw blogverkeer niet kunt uitbreiden” naar “U kunt uw blogverkeer niet laten groeien (dit is waarom)).

De tweede kan nog overtuigender zijn omdat het een declaratieve verklaring is.

Als ik dit artikel schrijf, ga ik ervan uit dat mijn doelgroep worstelt met een laag lezerspubliek.

Bovendien noem ik mijn publiek in de kop. Dat is een aantrekkelijke manier om mensen te laten klikken.

Gebruik “zal je maken” in een kop

In juni 2017 analyseerde Digg enkele van de meest populaire zinnen die worden gebruikt in clickbait-krantenkoppen . (“This Is Why” werd tweede.)

2018 04 22 15 11 09 Deze analyse van de meest populaire clickbait Headline Phrases zal je doen huilen

Het belichtte ook enkele van de voorbeelden die het op de Digg-website had getoond.

Digg heeft de koppen gemeten op Facebook-engagement. De winnende uitdrukking was ” Will Make You .”

2018 04 22 15 07 44 De advertentie voor de eerste draagbare computer zal ervoor zorgen dat u uw geboorde Ol waardeert

Dit is een geweldige constructie voor een SEO-geoptimaliseerde titel, omdat u hiermee uw belangrijkste zoekwoord aan het begin van de kop kunt zetten:

  • Deze X SEO-trucs zullen u 300% meer geld opleveren
  • Bekijk X Social Media-hacks die je beroemd zullen maken
  • Onze nieuwe betaalde zoekservice zal u doen zuchten met verlichting

Roep een vertrouwde beroemdheid op

Nee, je moet je website niet veranderen in een tabloid doek. Zet die gedachte uit je hoofd.

U kunt echter  een bekende naam in uw branche gebruiken om clickbait en SEO in uw kop te combineren.

Overweeg deze recente kop van Market Watch :

2018 04 22 15 14 24 Seth Godin onthult het geheim van het stimuleren van uw productiviteit.  SectorWatch Mar

Seth Godin is misschien wel een van de meest vertrouwde experts op het gebied van marketing, ondernemerschap, leiderschap en productiviteit.

In dit geval plaatste de website een video van Seth Godin tijdens een interview, maar je hoeft die aanpak niet te volgen.

We kunnen tenslotte niet allemaal gaan zitten om een ​​praatje te maken met een beroemdheid.

U kunt bijvoorbeeld citaten uit het nieuwste boek van uw onderwerp of recente blogberichten gebruiken.

Laat zien hoe de uitspraken van die persoon de uitspraken ondersteunen die u in uw artikel presenteert.

Je kunt ook buiten je branche kijken zoals AboveTheLaw.com onlangs deed door The Beatles te roepen :

2018 04 22 15 17 53 Regen maken voorbereiden zoals de Beatles boven de wet

Genius, toch? The Beatles waren geen advocaten, maar auteur Cordell Parvin slaagde erin zijn nalatenschap in het onderwerp van het artikel te plaatsen.

Ik heb veel artikelen in deze geest gelezen. Je kunt ze ook schrijven als je creatief genoeg bent.

Stumped? Schrijf twee  titels

Wanneer je een SEO-geoptimaliseerde titel niet kunt omzetten in clickbait, heb je een andere optie.

Wat je misschien niet beseft, is dat je twee titels in één artikel of pagina kunt plaatsen:

  1. Titeltag: dit is de kop die binnen de <title> </ title> -tags op een webpagina valt. Het verschijnt in zoekmachines en in de browserbalk wanneer iemand erop klikt.
  2. H1: het H1-label valt onder <h1> -tags en wordt boven aan het artikel weergegeven als u besluit het daar te plaatsen.

Als u WordPress gebruikt, kunt u eenvoudig uw titel en H1-tag onderscheiden met Yoast . Het is een plug-in die u meer controle geeft over uw SEO.

Nadat u de Yoast-plug-in (gratis of betaald) hebt geïnstalleerd, krijgt u veel extra opties in uw WordPress-installatie, waaronder een SEO-titel en een URL-slug.

2018 04 22 15 24 25 Nieuwe bericht toevoegen Neil Patel WordPress

U kunt ook een aangepaste metabeschrijving en een focuszoekwoord toevoegen.

2018 04 22 15 24 55 Nieuwe bericht toevoegen Neil Patel WordPress

Waarom helpt dit?

Stel dat u twee koppen voor uw artikel heeft. De ene is geoptimaliseerd voor SEO en de andere is gericht op clickbait.

U zou de SEO-titel gebruiken in het kopregelvak op uw WordPress-berichtpagina. Vervolgens voegt u de clickbait-titel toe aan het veld in de Yoast-sectie.

Op deze manier zullen zoekmachines de voor SEO geoptimaliseerde titel zien die is ingesloten in de H1-tags, maar gebruikers zullen de clickbait-titel zien wanneer ze de zoekmachines doornemen.

Win-win, toch?

Als u eenvoudige HTML schrijft, kunt u deze twee tags ook wijzigen. Wijzig gewoon de tekst tussen de tags <title> en <h1>.

Conclusie

Mensen zijn altijd op zoek naar manieren om dingen in zwart-wit te bekijken.

Wat mij betreft, ik denk niet dat er iets mis is met mix-en-match marketing.

U vindt twee dingen die werken, zoals SEO-geoptimaliseerde en clickbait-krantenkoppen. Dan meng je ze samen om te zien wat je verzint.

Begin met de intentie van de gebruiker. Denk bij het schrijven van een pagina of post na over wat zoekers eigenlijk zouden willen leren.

Als je dat eenmaal weet, zoek dan een manier uit om het sleutelwoord in de titel te krijgen. Als het aan het begin is, nog beter.

Voeg wat pit toe aan uw leadlines. Woorden als schokkend, ongelooflijk en verbazingwekkend werken goed, maar voel je vrij om creatief te worden.

Verander een saaie SEO-titel in clickbait door extravagante getallen toe te voegen. Als je de gegevens hebt om een ​​back-up te maken, kun je net zo goed pronken.

Maak controversiële claims als je de pot wilt roeren. Voeg ook aangrijpende bijvoeglijke naamwoorden toe aan zelfstandige naamwoorden in uw koppen om ze meer interesse te geven.

Je kunt ook leren van het verleden door oude krantenkoppen te reviseren of korte koppen op te halen door teasers aan het einde toe te voegen.

Natuurlijk is vallen op de oude standbys een geweldige manier om een ​​perfecte kop te maken. Begin of eindig uw kop met “This Is Why” of neem de zin “Will Make You” op in de kop.

Als al het andere faalt, werk dan een beroemdheid in de kop. Praat over zijn of haar meningen over een onderwerp, maar breng ze in verband met je eigen ideeën.

Tot slot, als je nog steeds vastzit, gebruik je H1 en title-tags om twee koppen te maken. Je krijgt het beste van beide werelden.

Dit is de informatie die u waarschijnlijk geeft aan sociale medianetwerken en hoe ze deze beschermen

 

-Informatie-to-social-media-how beschermd

Mensen hebben vragen over de beveiliging van onze digitale gegevens.

Dat varieert breed, of het nu gaat om wachtwoorden, online bankinformatie of wat we doen op sociale media. En meer dan ooit vragen mensen: “Hoe wordt mijn informatie beschermd?”

Om dat te begrijpen lijkt het belangrijk om eerst eens goed te kijken naar de informatie die gebruikers mogelijk aan sociale netwerken verstrekken. Dat is een onderwerp van groeiende belangstelling in de nasleep van de Facebook Cambridge Analytica openbaring en nieuwe details, vragen en aankondigingen die sindsdien zijn verschenen.

Om het te helpen begrijpen – en niet alleen als het gaat om Facebook, maar ook hoe deze dingen werken op netwerken zoals Twitter en LinkedIn – heeft Varonis een infographic gemaakt om het type informatie dat gebruikers gewoonlijk aan deze sociale-mediaplatforms geven op te splitsen en wat iedereen al had gedaan om gegevens veilig te houden.

Sommige dingen zijn in een zeer korte tijd veranderd. Facebook heeft bijvoorbeeld de afgelopen maand een hele reeks nieuwe beveiligingen en beleidsmaatregelen aangekondigd , en verdere wijzigingen worden verwacht van een aantal platforms, aangezien we de dagen aftellen die voorafgaan aan de inwerkingtreding van de Algemene Verordening Gegevensbeveiliging Privacy (GDPR). Mei.

Maar het is nog steeds interessant om te zien hoeveel informatie we delen en wat verschillende netwerken tot nu toe op het gebied van veiligheid hebben gedaan.

 

 

Geef een reactie