Online marketing oplossingen.

Het online gebied blijft in beweging en veranderd steeds meer. Het belangrijkste verschil met traditionele marketing is dat een marketeer zich alleen richt op het genereren van verkeer naar een website of service, maar dat marketeer van vandaag (ik dus) zich richt op de volledige customer journey. Hiervoor heb je een goed doordacht plan nodig zodat je weet wanneer je welke stappen wilt gaan zetten. De diensten die Ruys Online Marketing aanbiedt zijn bedoeld om jouw bedrijf te helpen de drempel met de online klant te verlagen. En in te spelen op de verwachtingen van de klant van vandaag namelijk het creëren van een geweldige eerste gebruikerservaring. Zodat ze terug komen om de producten of diensten opnieuw aan te schaffen.

Online Marketing Specialist

Met mijn specialistische datagedreven online marketing help ik je graag bij het opzetten, onderhouden en optimaliseren van de onlinekanalen zoals bijvoorbeeld Google Ads Facebook e mail enz. Ik vergroot het aantal relevante bezoekers en de online zichtbaarheid doormiddel van het juist inzetten van de marketingfunnel op basis van experimenten. Zodat er meer relevante bezoekers naar je website of webshop komen. Contacteer mij vandaag nog om meer te weten te komen.

Content Marketing

Het opbouwen van vertrouwen via gedachteleiderschap.

Content marketing kan worden gedefinieerd als het creëren en verspreiden van media (bijv. Artikelen, afbeeldingen, infographics, video’s, white papers enz.) Met als doel jouw doelgroep aan te trekken met informatie die ze nuttig vinden bij het maken van een Aankoopbesluit. Het doel is om de klant te helpen om actie te ondernemen op basis van wat ze lezen, zien of horen uiteindelijk tot een of andere commerciële winst leiden. Ik help je om inhoudsstrategie te definiëren. Geschikte kanalen en formaten te selecteren en de inhoud te maken en te verspreiden Waar de buyer persona naar op zoek is. Ik implementeer ook tools om de effectiviteit van je content marketing te meten om de inspanningen te verbeteren en de Return-On-Investment te maximaliseren.

Content marketing aangepast op jou doelgroep
Seo voor jouw bedrijf

Zoekmachine optimalisatie

Als de doelgroep jouw bedrijf niet kan vinden is het tijd voor actie?

SEO staat voor Search Engine Optimization vertaald naar het Nederlands: Zoekmachine optimalisatie.

Om een goede positie in de zoekresultaten te krijgen heb je een gedegen strategie en een werkwijze nodig. Dit betekent het inrichten of aanpassen van de website webwinkel om zo zo goed mogelijk mogelijk gevonden te worden binnen zoekmachines op relevante zoektermen. Het is een samenspel tussen content, structuur, techniek die gezamenlijk voor een goede vindbaarheid moeten zorgen.

Google houdt rekening met ongeveer 200 factoren bij het beoordelen van een website Om te bepalen hoe hoog het staat tegen zoekcriteria.In de afgelopen jaren is Google’s zoekalgoritme meer dan 1000 keer bijgewerkt. Wil je echt voldoen aan de huidige best practices van SEO, zoekwoordonderzoek, concurrentieanalyse, schema.org-tags, enzovoort? Of besteed je liever jou tijd door te werken aan jouw bedrijf? Laat ik deze last van je schouders nemen. Ik ben op de hoogte van de nieuwste SEO-richtlijnen En zal jouw site voortdurend onderhouden om je vindbaarheid te verbeteren.

Social Media

Social media marketing.

Veel bedrijven hebben de afgelopen jaren in sociale media marketing geïnvesteerd, met verschillende mate van successen. De meest voorkomende reden waarom een social media kanaal niet goed presteert met zijn doelgroep heeft te maken met het type inhoud. Tweets, facebook-updates of Google+ berichten mogen niet pure promotie of zelfverrijking zijn. Als de inhoud niet interessant of nuttig is in de gedachten van jouw publiek, wordt het gezien als een soort spam. Laat mij je helpen om zinvolle, relevante en scherpere inhoud te ontwikkelen, conversaties uit te lokken en de doelgroep te betrekken en te volgen. Ik kan ook de metrics bijhouden en analyseren om te zien hoe jouw bedrijf het doet. En verbeterpunten met jou kan gaan bespreken. Adverteren op social media.

Social Media adverteren

Adverteren binnen social media heeft als voordeel dat targeting plaats kan vinden op basis van demografische gegevens en de voorkeuren van de klant.

Het is daarom vooral geschikt voor het bereiken van specifieke doelgroepen. Ruys Online Marketing biedt advertentie mogelijkheden binnen Facebook, twitter en Instagram aan voor zowel B2C als B2B campagnes.

Social media inzetten voor jouw bedrijf? vraag naar de mogelijkheden
Google Ads Inzetten voor jouw bedrijf.

Adverteren met GoogleAds voorheen ( Adwords)

Google Ads is een service van Google waarmee gemakkelijk advertenties voor je bedrijf kunnen worden gemaakt en worden weergegeven. Het budget kun je zelf bepalen. Met Google Ads kun je zelf bepalen wanneer de advertenties worden weergegeven zodat meer mensen het aanbod zien. Je betaalt alleen wanneer iemand op je advertentie klikt om de website te bezoeken, of je te bellen.