var ml_account = ml('accounts', '2034694', 'y6p2v9t0n2', 'load');

Growth Hacking

Growth Hacking

Growth marketing is een proces van snelle experimenten over verschillende marketingkanalen. Een productontwikkeling om de meest efficiënte manier te vinden om een bedrijf te laten groeien. Wat is het belang van Growth Hacking? Marketing gaat altijd over het aanspreken van bestaande en potentiële klanten op hun actuele informatiebehoeften binnen de customer journey Bij growth hacking gaat het daarbij vooral om een juiste mindset. Een mindset bestaande uit een iteratief proces van experimenteren, evalueren, reflecteren & optimaliseren. En dat in een snel tempo. Is het meetbaar? Dan kun je het optimaliseren!

Hoe ik Growth Hacking aanpak.

Klanten binnenhalen met Google Ads of Seo is dus al niet meer voldoende. Daar begint het pas. Het gaat erom dat je klanten enthousiast worden en dat je hen inpalmt met je product of dienst. Attract, Convert, Close, Delight. Speel in op hun problemen vragen en behoeftes. En zorg ervoor dat ze promotor worden van jouw merk. Structuur en een goede strategie zijn extreem belangrijk voor een succesvolle groei. Ik ben dol dol op creatieve tegendraadse acties en deze werken vrijwel altijd met de onderstaande pirate metrics (de ‘AARRR funnel’) van Dave Mcclure:  Awereness, AcquisitionActivationRetentionReferral & Revenu

Online marketing verandert altijd en marketeers moeten daarin mee. Growth hacking is een uitgebreide vorm van online marketing. Het is een nieuwe periode waarin de scheidingslijnen tussen data, creativiteit, en marketing zijn verdwenen. Een periode waarin aannames dooddoeners zijn. Een periode van kleine experimenten en het continue testen van lopende campagnes en advertenties.

Waarom je als bedrijf vandaag moet beginnen met Growth Hacking.

· Bedrijven en producten hebben niet de middelen om onbeperkt te blijven groeien

· Traditionele marketingkanalen zijn vaak duur en inmiddels verzadigd

· Nieuwe kanalen schieten als paddenstoelen uit de grond en Growth Hackers zijn de eerste die ze testen

· Een growth hacker weet dat distributie belangrijker is dan het perfecte product

· Het gaat growth hackers voornamelijk om de return on investment

Houd je ROI goed in de gaten en probeer zo snel mogelijk vast te stellen wat wel werkt en wat niet. Growth Hacking draait volledig om snelle experimenten, data-analyse en product aanpassingen. Deze manier van denken is wat een growth hacker onderscheidt van een digitale marketeer.

Of je nu gelooft dat Growth Hacking het marketing 2.0 is of niet: de praktijk zal het uitwijzen, zoals ik graag zeg. Kijk om je heen! Alle grote jongens (Facebook, Dropbox, PayPal, Google, Uber, enz.) hebben inmiddels speciale growth teams. Waarom zou dat nou zijn?

Conclusie start vandaag nog met Growth hacking ik help je graag.

 

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Sounds great.

 Nice Lets Talk!

Vul het  👈contactformulier in met je vraag.

Dan zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen met uitzondering van weekeinden.